Oriflame Hoşgeldiniz Programı Kampanyası

Oriflame Nisan Ayı Hoşgeldiniz Programı Kampanyası

1.ADIM:
Oriflame e Nisan ayında kayıt olun. 100BP sipariş verin, Mayıs ayındaki BP li siparişinizle (yani vereceğiniz tek bir ürün siparişi yeterli) 61 TL degerindeki Oriflame Güzellik Seti SADECE 12.99 TL ye sizin olsun.

2.ADIM:
1.Adım ı tamamladıktan sonra Mayıs ayında 100BP sipariş verin . Haziran ayındaki BP li siparişinizle seçeceğiniz dört setten dilediğinize 12.99 TL ye sahip olun.

3.ADIM:
2.Adım ı tamamladıktan sonra Haziran ayında 100BP sipariş verin seçeceğiniz dört setten birine 12.99 TL ye sahip olun.

Sık Sorulanlar:
BP ne demektir?

BP Başarı Puanı demektir. Oriflame de her ürünün BP karşılığı vardır. Size gönderilen fiyat listesinde bu karşılıkların TL tutarı bilgisi yer almaktadır.

Oriflame Fırsatlarından Yararlanmak İçin Sizde Ücretsiz Oriflame Üyelik Fırsatını Kaçırmayın!

Oriflame Üyelik Formu İçin BURAYA TIKLAYIN!

Oriflame e üyelik ücretsizdir.
 Formu doldurduğunuzda 24 saat içinde Oriflame Danışman Kodunuz ve Şifreniz SMS olarak size gönderilir.
3 îş günü içinde :Oriflame Katalogunuz adresinize ücretsiz olarak PTT Kargo tarafından teslim edilir.
Siparişinizi Anında www.oriflame.com.tr adresinden verebilir ve ödemesini 21 gün sonra ister nakit ister kredi kartı ile gerçekleştirebilirsiniz.

Yorumlar