Oriflame İle İlgili Sık Sorulan Sorular(2018)



Nasıl Oriflame Güzellik Danışmanı Olunur ?

Formu doldurmanız yeterlidir
(Kayit formu icin BURAYA tiklayin)

Oriflame Güzellik Danışmanı Olmak İçin Hangi Bilgiler Gerekli ?
*Ad/Soyad
*T.C. kimlik no
*Dogum tarihi (gg/aa/yy)
*Açık adres
*Telefon No

Kayıt Ücreti Nedir ?
*Oriflame e kayıt olmak ÜCRETSİZ(2018)

İmzasız evraksız sadece ORIFLAME KAYIT FORMU nu doldurarak kaydinizi baslatabilirsiniz.
Formu doldurdugunuzda 12 saat icinde size ozel kod ve sifre SMS olarak gonderilir. Katalogunuz adresinize ucretsiz olarak teslim edilir. Ayrıca ürünlerinizi hemen sipariş edebilir ve ödemenizi 21 gün sonra yapabilirsiniz.

Siparişlerin Faturasi Ne Şekilde Ödenir ?
*Satinaldiginiz urunlerin faturasi sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 21 gün içinde herhangi bir PTT şubesine ödenir. Ayrica anlasmali banka ve ATM lerden de faturanizi odeyebilirsiniz.

Ödeme Şekilleri Nelerdir ?
*Siparis verdiginiz tarihten itibaren 21 gun sonrasi siparis faturanizin son odeme tarihidir.Bu 21 gun icinde odemenizi PTT subelerinden ve anlasmali banka sube ve ATM lerinden yapabilirsiniz.

Oriflame Danışmanı Olmanın Avantajları Nelerdir?

*Kendi ihtiyaçlarınızı %30 indirimle alabilirsiniz.
*Oriflame'ın Danışmanlarına özel indirim ve promosyonlarından yararlanabilirsiniz.
*Oriflame hayata yepyeni bir pencereden bakmanızı sağlar.Kendi paranızı kazanırsınız ve işinizi dilediğiniz saatlerde yapabilirsiniz. Bütün çalışma planınızı ve kazancınızı kendiniz belirlersiniz.
*Yeni bir sosyal çevre kazanır, güzellik eğitimlerinden faydalanabilirsiniz.
*Hem sosyalleşir hem güzelleşirsiniz.

ORIFLAME DEN NE KADAR AYLIK GELIR ELDE EDILEBILIR?

1-Katalogtan alacagınız her ürün size katalog fiyatının %30 daha altında bir fiyattan gelecektir. Katalogtan kendi ihtiyaçlarınız ve çevrenize yaptığınız satışlardan %30 kar elde edeceksiniz Yani 100 TL lik satışta 30 TL sizin 1000 TL lik satışta 300 TL sizin olacak

2-Üye oldugunuz ay Hoşgeldiniz Programı Kampanyası ve Katkat Kazan Kampanyalarına dahil olacaksınız. İlk 3 ay 100 er BP lik Satışınız Olursa 500 TL degerindeki ürünleri 15 TL gibi bir ücrete alarak bir miktar daha kar elde edeceksiniz.

3- İlk üye oldugunuz ay bir ekip oluşturmaya başlayabilirsiniz. İşte asıl büyük kazanç ekip oluşturarark elde ediliyor. Ekip oluşturmak için zamanınızın olmaması ya da çevrenizin geniş olmamasının günümüzde hiçbir önemi yok. Yeterki siz kazanmak isteyin.
Tüm sanal sistemi ekip oluşturmak için kullanabilirsiniz. Facebook İnstagram gibi sosyal medya araçlarını kullanabilirsiniz. Ve pek çok farklı sanal ortamdan Oriflame e üye olmak isteyecek kişilere kolayca ulaşabilirsiniz. düşünsenize üyelik ücreti yok, katalog ücreti yok Sıfır Riskle Sınırsız Kazanç Fırsatı VAR!! Böyle bir teklifi kabul ettirmek çok kolay.

Ekibinize yalnızca sizin bulacagınız üyeler değil aynı zamanda üyelerinizin bulacagı üyler onların üyelerinin bulacagı üyeler ve onların buldukları üyelerin üyeleri gibi devam eden çarktaki tüm üyeler dahildir. Yani siz alt ekibinize sistemi anlatıp onlarında ekip oluşturabilmesini sağladıgınızda bir süre sonra hiçbirşey yapmadan sadece kazanç elde ediyor hale geliyorsunuz.

Peki Ne Kadar Kazanç?

Siz ve Ekibinizin Toplam Siparişi

200BP oldugunda % 3

600BP oldugunda %6

1200BP oldugunda %9

2400BP oldugunda %12

4000BP oldugunda %15

6600BP oldugunda %18

10000BP oldugunda %21  burada TL cinsinden geliriniz 5000TL

Burayı aşan her siparişte %21 ini almaya devam edersiniz. Kazanç sınırsız süregider. Dolar ödülleri , Otomobil Hediyesi , Yurtdışı Seyehatler.
Yeterki kazanmak isteyin. Kendinize Bir İyilik Yapın Önyargılarınızı Bitarafa Bırakın ve Bu Fırsatı Kendinize Tanıyın!!

Şimdi Deneyin!!

Oriflame Üyelik Formu nu Doldurun Size Ulaşan Oriflame Güzellik Danışmanına sadece kazanmak istediğinizi söyleyin! Sizi de Aramızda Görmekten Mutluluk Duyacağız!
Bol Kazançlar


BP, BV ,GDF, TF Nedir?
*"BP" Başarı Puanı (Her ürünün BP karşılığı fiyat listesinde mevcuttur).
*"BV" Üzerinden performans iskontosuna hak kazanacağınız değer.
*"GDF" KDV' li alış fiyatnız/tutarınız.
*"TF" Önerilen tüketici fiyatı

Yorumlar

Adsız dedi ki…
ben oriflame ye daha yeni üye oldum eylül ayında üye oldum.fatura raporlarına baktım ve orda iskonto diye bişi vardı ve 4,89 yazyodu bu faturamdan düşülecek anlamına mı gelyor.yani ne gibi bir anlamı var ve ptt şubelerine faturayı öderken belli bir miktar para yatırmak zorundamıyız
Adsız dedi ki…
peki ben banka olarak ziraatın hesabını versem banka belli bir mebla kesermi benden
Adsız dedi ki…
Oriflame İş Bankası ile anlaşmalıdır. Bu nedenle iskontonuz İş Bankası hesabınıza yatırılır.Sponsorunuzu arayın ayrıntılı bilgi için.
Adsız dedi ki…
üye olmak için bana ulaşabilirsiniz.
oriflamedestek@hotmail.com
Adsız dedi ki…
ben üye olmak istiyorum ama üye olunan ay satış yapılmazsa bir sorun çıkarmı ve önceden malmı alıp satmak gerekiyor
Adsız dedi ki…
daha önce oriflame üyesiydim ama belli süre sipariş veremediğim için kaydım silindi tekrar üye olursam üyelik ücreti nekadar öderim?
Adsız dedi ki…
hiç bir sorun çıkmaz.illa her ay sipariş vermende gerekmez.
Adsız dedi ki…
Oriflame Güzellik Danışmanları için her ay satış yapma ya da belli bir kota doldurma gibi zorunluluklar söz konusu değildir. Satış miktarı ve ne zaman sipariş verileceği tamamen danışmanın performansına bağlıdır, kendisi belirler.
Adsız dedi ki…
sirariş verdikten sonra ödeme yaparken tek seferde ödemek zorundanıyız yani yarısını diğer ay ödesek olmazmı
Adsız dedi ki…
siparişi bugün verdin diyelim ürünler iki gün içinde geliyor..fatura ise 21 gün sonra ödeniyor. ptt den danışman kodunu söyleyerek ödeme yapılabiliyor.
Adsız dedi ki…
siparişi bugün verdin diyelim ürünler iki gün içinde geliyor..fatura ise 21 gün sonra ödeniyor. ptt den danışman kodunu söyleyerek ödeme yapılabiliyor.
Adsız dedi ki…
oriflame 2009 ocak ayında üye oldum internet üzerinden sipariş veriyorum 2 ay ürünlerimi kargoya verdim ayın ilk günü sipariş verdiğim halde tam 8 gün sonra ürünlerim bana ulaşıyor oriflame vizyonunu genişletmeli ürünlerde stoklarda yeterli miktarda bulunmuyor müşterilerime ürün kalmamış demek zor oluyor 6 aydır yaşamadığım sorun kalmadı bu ay son oriflamede ürün satmaya ara vereceğim oriflame ye üye olduğuma pişmanım çok steresli ürünlerden memmun olmayan müşterilerim de oldu
Adsız dedi ki…
Merhaba oriflam ailesi,bende nisanda üye oldum ve coook kazanclı cıktım cok mutluyum artık benimde bir işim var herkese tavsiye ederim.
merve dedi ki…
merhaba ben oriflame üyesiyim.Ödeme yapcam ama danışman kodum ve bana ait hiçbir bilgi elimde değil yani yanımda değil.Başka ne şekilde ödeme yapabilirim?
Adsız dedi ki…
haziran ayının son ödeme tarihini ögrenmek istiyorum
Adsız dedi ki…
önce merhaba44.90 bir ürün benalmak istesem nekadara gelir danışman birde tf sdf bv bp ne anlama geliyor
Adsız dedi ki…
önce merhaba44.90 bir ürün benalmak istesem nekadara gelir danışman birde tf sdf bv bp ne anlama geliyor
Adsız dedi ki…
oriflameden ayrılmak istiyorum ne yapmam gerekiyor.satış yapamıyorum.
Adsız dedi ki…
ya ben 2 aydır faturamı ödeyemedim 120 tl faiz gelmiş bu nasıl ni iştir bu kadar fai oranı olrmu ya
Adsız dedi ki…
Bende yeni uye oldum ilk defa yapicam ben ucret vericekmiyim anlamadim ne faturasi oduyoruz anlamadim
Adsız dedi ki…
Bende yeni uye oldum ama fatur odemem gerektigini yeni ogrendim ne faturasi ogrenebilirmiyim
Adsız dedi ki…
oriflame üye olduğuma pişmanmıyım ewt 4-5 aydır üyeyim milletten para toplamakta inanılmaz zorlanıyorum toplayana kadar 21 gün geçtiğide oluyo cebimden veriyorum ve müşterilerin büyük bir kısmı ürünlerden hiç memnun kalmıolar katalogta göründüğü gibi diil küçücük gelio hatta bi-ri top allık söylemişti katalogta gayet güzel görünüo bi geldi içinde saysan 10 tane topu geçmez ve 40 tl yemediğim laf kalmadı bu ay soooonn...
boşnak kız- dedi ki…
iyi aksamlar arkadaslar,bende oriflame yeni uyeyim,ya ilk 3ay hosgeldn paketinden yararlanarak hdiyeler alıyoruz,peki bu 3ayın sonunda avantajlarım varmi,hediye alabiliyormuyum
mihriban toprak dedi ki…
Katkat kazan oluyor heray belli bir bp karsiligi guzel seyler oluyor
mihriban toprak dedi ki…
Her ay belli bir bp karsiligi katkat kazan hediyesi var
Adsız dedi ki…
merhaba ben oriflame yeni üye oldum seviyem %3 iskontamda 8 tl yazıyor bu benim faturamdan mı düşecek 3 ay oldu ben hala aynı fatura ödüyorum yardımcı olursanız seviniri
Adsız dedi ki…
ben bu ay siparıs vermedim pekı dığer ay siparıs vermek ıstesem bu ay vermedıyım halde bana katolok gelır mı nasıl verıcem yanı
Adsız dedi ki…
ben bu ay siparıs vermedim pekı dığer ay siparıs vermek ıstesem bu ay vermedıyım halde bana katolok gelır mı nasıl verıcem yanı
Unknown dedi ki…
Oriflame için yapıkredi bankamatikten para yatırdım fakat hala borç görünüyo napmalıyım
Unknown dedi ki…
ben bugun oriflame uye oldum netten siparis vermek istiyorum ama hemen odeme yapmam gerekiyo diye uyari geldi basvuru formum ve nufus cuzdanimin fotokopisini operasyom merkezine gondermeniz gerekiyor diyor nasil gondermeliyim ?
Adsız dedi ki…
Bu ay %3luk iskontom oldu sadece sonraki aydami gecerli yoksa her aymi gecerli
Unknown dedi ki…
Ben yalnislikla hosgeldiniz.programi hediyesini sildim stokta yok yaziyordu ben aynu ay icinde bir dha sipari cikarsm hediyelrim.eklenirmi siparisime
Unknown dedi ki…
Siz üye oldunuz mu Oriflame ye olmadınız iseniz yardımcı olayım
Adsız dedi ki…
Merhaba ben Yen'i güzellik danışmanı oldum bana katolog ne zaman gelir ve aldım siparişleri kime iletmem nerden almam gerekiyor
Unknown dedi ki…
Merhaba ben oriflameye üyeyim beni anlamdım her ay topladıgımız puanlar bir ardamı olmalı yoksa her ay ayrı puanmı toplamalıyız kafam karıştı
Adsız dedi ki…
Aldiginiz urunlerin faturasi
Unknown dedi ki…
Arayın kayıt ücretsiz kargo katalog bedava
Slby dedi ki…
Outlet kataloğundan sipariş verdiğimizde kar yapiyomuyuz
Unknown dedi ki…
İstifa yazman ve şirkete yollaman gerekiyor
Adsız dedi ki…
arkadaşlar kendi başiniza degilde danismaninizla yaparsaniz zarar görmezsiniz
Adsız dedi ki…
bu arada ürünleri mutlaka güvenilir kisilere teslim edin ki paranizi alabilesini z
Unknown dedi ki…
Ben uye olmadima ama bi mesaj geldi ve uyeliginiz baslamistir dedi ve sonra 100 lora borcum oldugu mesaji geldi litfen cevap yazim
Adsız dedi ki…
Ben yeni kayıt oldum ve yanlışlıkla hoşgeldiniz proğramını kaldırdım tekrar nasıl girebilirim
Unknown dedi ki…
Merhaba oriflame kişisel bp her ay sifirlaniyo mu
Unknown dedi ki…
Merhaba oriflame kişisel bp her ay sifirlaniyo mu
Hayâlî Biri dedi ki…
Oriflame uye oldum ama danisman olacagimi bilmiyordum danisman olarak giris yaptim simdiyse endiseliyim danismanlik yapmak zorunda miyim bi ucret falan odemem gerekirmi?
Unknown dedi ki…
Ürünü biz satıyoruz parayı almak için biz uğraşıyoruz bide bizden faiz alıyorlar ALLAH belâlarını versin şerefsizler
Adsız dedi ki…
Mrba bn bugun internet uzerinden uye oldum spiras verirken blogu yoktur uyuyarisi veriyoy
Gülseren dedi ki…
Merhaba ben orflm üyesiyim sürekli olarak ürünlerin alkollü olup olmadığı konusunda sorularla karşılaşıyorum lütfen bana yardımcı olabilir misiniz ürünlerimiźde alkol var mı yok mu
Çiçek dedi ki…
Satışlarda belirli bir kota varmı kadar istıyorum bp sınırı mı
Adsız dedi ki…
İyi gunler oriflame nin kampanyali urunlernde o urunlerin puani dusuyormu
Adsız dedi ki…
Kampanyali oldugu halde hala ayni puan mi mevcut lutfen bilgilendirirmisiniz
Unknown dedi ki…
Ben yeni üye oldum tc verdim bugün ama eşim izin vermiyor sıkıntı olurmu yapmak istemiyorum ters düştum eşimle üyelik iptal olur mu kendiliginden
Adsız dedi ki…
Bende oriflame üyesiyim sipariş verdim stemedigim bir urun eklediği sonra farkettim onu iyade etmek istiyorum iyade leri kargo ücreti ne kadar aceba cevabınızı bekliyorum lutfen
Adsız dedi ki…
Ürün iade ederken istediğiniz kargo firmasından gönderi yapabilirsiniz. Ödeyeceğiniz bedel size iade edilir.Oriflame e ürün iadeniz gerçekleştiği zaman.
Adsız dedi ki…
üye olmak için ücret ödüyormuyuz .oriflame dem kredi kartı olmadan sipariş veriliyormu.oriflame üyelik formunu bulamadım nerden üye olabilirz.
Adsız dedi ki…
oriflame e nasıl üye olabilirim
Adsız dedi ki…
oriflame üyeliğim silindimi nasıl anlarım
Adsız dedi ki…
gerçekten oriflameden para kazanan varmı